preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Važni dokumenti

OBRAZOVNA RAZDOBLJA

  1. obrazovno razdoblje 9.9. – 25.10. (34 nastavna dana) – 1. blok (nenastavni dani 28. i 29.10)
  2. obrazovno razdoblje 4.11. – 20.12. (35 nastavnih dana) – 2. blok
  3. obrazovno razdoblje 7.1. – 26.3. (53 nastavna dana) – 3. blok (nenastavni dan 27.3.)
  4. obrazovno razdoblje 30.3. – 17.6. (53 nastavna dana) – 4. blok

JELOVNIK

RASPORED 2018-2019

ŠKOLSKI DOKUMENTI

POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE

ZAKONI I PRAVILNICI

UDŽBENICI

Citati

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2111603
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Novi projekti u VI. osnovnoj školi Varaždin
Autor: Martina Špičko, 5. 7. 2019.

U VI. osnovnoj školi Varaždin započeo je novi krug europskih projekata.


Agencija za mobilnost i programe EU prihvatila projektni prijedlog VI. osnovne škole Varaždin za program Erasmus+ (aktivnost KA1 – mobilnost u svrhu učenja za pojedince) te je 1. lipnja započeo projekt „Svladavanje izazova istraživačkom i projektnom nastavom u digitalnom okruženju“.

Cilj projekta je unapređenje i razvoj digitalnih kompetencija učitelja i učenika, provođenje projektne i istraživačke nastave, uvođenje inovativnih nastavnih metoda poučavanja učenika s posebnim potrebama te veća internacionalizacija djelovanja škole. Projekt je usmjeren na razvoj kritičkoga mišljenja, uspješnije rješavanje problema, učenje kroz igru i razvoj komunikacijskih sposobnosti. Voditeljica projekta je učiteljica Martina Špičko. Tijekom projekta koji traje godinu dana, od 1. lipnja. 2019. do 31. svibnja 2020. godine, bit će organizirane ukupno 4 mobilnosti za 8 sudionika iz VI. osnovne škole Varaždin. Nakon mobilnosti planirana je primjena novih znanja, vještina i primjera dobre prakse u radu s učenicima.

U mobilnostima će sudjelovati ravnatelj škole Mario Stančić i još sedam učitelja. Putovat će u Finsku, Irsku, Njemačku i Italiju gdje će provesti tjedan dana u parterskim školama u sklopu aktivnosti job shadowing. Job shadowing je oblik stručnoga usavršavanja koji se odvija promatranjem rada kolega iz partnerske ustanove. Ravnatelj i učitelji pratit će nastavu europskih kolega, surađivati s njima te se upoznati s novim metodama rada, a naglasak će biti na korištenju IKT-a u nastavi te projektnim i istraživačkim oblicima rada. Upoznat će se i s obrazovnim sustavima europskih zemalja, posebnostima partnerskih škola, planiranjem nastave i izvannastavnih aktivnosti te načinima vrednovanja. Svoje znanje sudionici mobilnosti prenijet će ostalim učiteljima i stručnim suradnicima VI. osnovne škole. Kompetencije stečene kroz praćenje rada europskih kolega unaprijedit će nastavu i izvannastavne aktivnosti, a nove metode bit će implementirane u školski kurikulum. Važno je spomenuti da je ovo već treći Erasmus KA1 projekt u kojemu škola sudjeluje.

VI. osnovna škola partner je u projektu „Mali vrt za održivo sutra“ koji provodi Udruga za promicanje održivog načina življenja „Gredica“.  Projekt je započeo 1. ožujka 2019. i trajat će do 29. veljače 2020. godine. Voditeljica projekta je gospođa Rusalka Majer, a koordinatorica na razini škole je Margareta Živković. U projektu sudjeluju učenici 1. i 2. razreda te njihove učiteljice. Donatori projekta su Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, Švicarsko-hrvatski program suradnje i Grad Varaždin. Ovim projektom učenicima prvih i drugih razreda pruža se mogućnost da stvore i održavaju školski vrt kako bi kroz proces uzgoja vlastite hrane i bilja u vrtu naučili o okolišu, ekosustavima i njihovoj ravnoteži, važnosti biološke raznolikosti te važnosti odgovorne upotrebe prirodnih resursa.

Učenici 5. a razreda VI. osnovne škole sudjelovali su u eTwinning projektu „Explosion of feeligs“. Projekt je započeo u listopadu 2018. godine i trajao je do završetka ove nastavne godine. Partneri u projektu bile su škole iz Švedske, Španjolske, Portugala i Slovačke. Projekt se temeljio na istraživanju ljudskih osjećaja. Učenici su kroz projekt učili kako prepoznati svoje i tuđe osjećaje te kako upravljati njima u različitim situacijama. Razvijali su socijalne vještine, koristili različite digitalne alate, izrađivali digitalne knjige, pripremali prezentacije, pisali priče na engleskom jeziku i komunicirali s vršnjacima iz Europe putem digitalne platforme eTwinning.

Tijekom školske godine 2018./2019. provodio se još jedan zanimljiv projekt – „(D)oživi folklor na drukčiji način“. Nositelj projekta je Centar tradicijske kulture, a VI. osnovna škola Varaždin bila je jedan od partnera u projektu, uz udrugu SVIMA, Osnovnu školu Andrije Kačića Miošića iz Donje Voće i Osnovnu škola grofa Janka Draškovića iz Klenovnika. Projekt je financiralo Ministarstvo znanosti i obrazovanja na temelju rezultata natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja djece i mladih. Osnovni cilj ovoga projekta  je unaprjeđenje raznolikosti izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja, neformalnoga obrazovanja i organiziranoga korištenja slobodnog vremena te
povećanje znanja o važnosti folklora, kao tradicionalnoga i kolektivnoga umjetničkog stvaralaštva.

Trenutno se s nestrpljenjem čekaju rezultati za prijavljene projekte  „Breaking Barriers“ i „S.H.A.R.E cultures“ u sklopu aktivnosti KA2 – strateška školska partnerstva.  U oba projekta VI. osnovna škola Varaždin uključena je kao partner, a u pisanju projektnih prijava sudjelovala je učiteljica Martina Špičko. Projekt „Breaking barriers“ usmjeren je na razvoj socijalnih vještina, upoznavanje učenika s različitim oblicima diskriminacije i vršnjačkoga nasilja te otkrivanje načina rješavanja tih problema kroz različite radionice, predavanja i istraživačke oblike rada. Partneri u projektu su škole iz Švedske, Portugala, Španjolske i Slovačke. U projektu „S.H.A.R.E cultures“  partneri VI. osnovnoj školi bit će škole iz Portugala, Njemačke i Italije. Cilj projekta je istraživanje kulturne baštine i bogatstva Europe te poticanje zajedništva i osjećaja pripadnosti europskom kulturnom krugu.

 

Svi djelatnici škole iznimno su ponosni na provedene projekte te motivirani za što uspješniju provedbu novih europskih projekata u nadolazećoj školskoj godini.

Martina Špičko





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju