preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Važni dokumenti

OBRAZOVNA RAZDOBLJA

  1. obrazovno razdoblje 9.9. – 25.10. (34 nastavna dana) – 1. blok (nenastavni dani 28. i 29.10)
  2. obrazovno razdoblje 4.11. – 20.12. (35 nastavnih dana) – 2. blok
  3. obrazovno razdoblje 7.1. – 26.3. (53 nastavna dana) – 3. blok (nenastavni dan 27.3.)
  4. obrazovno razdoblje 30.3. – 17.6. (53 nastavna dana) – 4. blok

JELOVNIK

RASPORED 2018-2019

ŠKOLSKI DOKUMENTI

POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE

ZAKONI I PRAVILNICI

UDŽBENICI

Citati

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2111603
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši debatanti sudjelovali na Međužupanijskom natjecanju u Zagrebu
Autor: Zdenka Šopar, 5. 3. 2019.

Debatom razvijamo kreativno i kritičko mišljenje te se učimo rješavanju problema.


Prvoga i drugoga ožujka u zagrebačkoj školi Mladost održano je Međužupanijsko natjecanje u debati. Svoje umijeće debatiranja pokazalo je tridesetak ekipa, a našu su školu predstavljale dvije ekipe: Lorena Benčić, Lucija Čehok (7.a), Vida Škerbić (6.c), Petar Potočnik (8.b), Sebastijan Koščak, Jakov Pravica (8.d).

Teze u kojima su učenici sučeljavali svoje stavove bile su: Školovanje kod kuće ima više prednosti nego mana, Škola bi trebala uvesti pedagoške mjere za nasilje na internetu te Maloljetnicima treba zabraniti upravljanje influencerskim videokanalima.

Sudionici debate iznose argumente – dokaze kojima potvrđuju ili negiraju polazne teze, rasvijetljuju teme te oblikuju vlastito mišljenje.

O pobjedniku odlučuju sudci, a oni ocjenjuju:

  1. Govorničku vještinu debatanta.
  2. Jasnoću izrečenih argumenata.
  3. Uvjerljivost govornika u obrani svojih argumenata.
  4. Spretnost debatanta u pronalaženju slabosti u protivnikovoj argumentaciji.
  5. Pridržavanje zadanoga vremena.

Pridružite se i vi debatnom klubu jer takav način komunikacije omogućuje:

  • razvoj kognitivnih strategija utemeljenih na kritičkom mišljenju (sposobnost sagledavanja, analize i rješavanje problema; sposobnost argumentacije)
  • razvoj socijalnih vještina (timski rad, komunikacijske vještine)
  • upoznavanje s različitim aspektima, problemima i kontroverzama socijalne zbilje (ekološki problemi, ljudska prava, dječja prava, osnove demokracije)
  • senzibilizaciju za aktivno sudjelovanje u životu škole i zajednice
  • razvoj tolerancije i sposobnosti mirnog rješavanja sukoba (aktivno slušanje, uvažavanje tuđeg mišljenja, argumentirano raspravljanje)
  •  razvoj samopouzdanja i samopoštovanja

Fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju