preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2980328
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Elementi praćenja i ocjenjivanja 5.-8.r TZK
Autor: Marinka Mak, 20. 9. 2012.

Za uspješno sudjelovanje u nastavi TZK potrebno je:

 

1. Redovito nošenje potrebne opreme (bijela majica, čiste tenisice…)

2. Redovito sudjelovanje tijekom nastavnog sata

3. Aktivno sudjelovanje na mjerenjima, testiranjima i provjerama

4. Napredak u sferi funkcionalnih i motoričkih sposobnosti

5. Stanje i rezultati u motoričkim dostignućima

6. Usvojenost znanja i vještina, ostalih objektivnih sastavnica (sudjelovanje u sekcijama škole)

7. Ocjena nije aritmetički prosjek


 

SASTAVNICE OCJENE

 

MOTORIČKA ZNANJA                   - 40%

MOTOIČKA DOSTIGNUĆA           - 10%

MOTOIČKE SPOSOBNOSTI          -   5%

FUNKCIONALNE SPOSOBOSTI   -   5%

ODGOJNI UČINCI RADA               -  40%

 

 

KRITERIJ OCJENJIVANJA U NASTAVI TZK

 

MOTORIČKA DOSTIGNUĆA provjeravamo i ocjenjujemo pomoću mjerenja pri čemu kao rezultat dobijemo konkretne vrijednosti izražene brojkom i jedinicom mjere (metar, minuta, broj postignutih ponavljanja)

Ocjenom:

ODLIČAN (5) - bit će ocijenjen  rezultat koji se nalazi u prvoj četvrtini po vrijednosti dobivenih rezultata

VRLO DOBAR (4) - bit će rezultat druge četvrtine dobivenih rezultata

DOBAR (3) - svi rezultati u trećoj po vrijednosti četvrtini

DOVOLJAN (2) - svi rezultati u posljednjoj po vrijednosti četvrtini izmjerenih rezultata

NEDOVOLJAN (1) - je ocjena za nepotrebno odustajanje, povredu pravila, diskvalifikaciju i sl.

 

MOTORIČKE SPOSOBNOSTI ocjenjujemo nakon testiranja tranzitivnog ili finalnog stanja. Rezultati se izražavaju kao u slučaju dostignuća.

Ocjenom:

ODLIČAN (5) - bit će ocjenjeno napredovanje u pet ili šest segmenata motoričkih sposobnosti

VRLO DOBAR (4) - napredovanje u četiri segmenta

DOBAR (3) - napredovanje u tri segmenta

DOVOLJAN (2) - napredovanje u dva segmenta

NEDOVOLJAN (1) - napredovanje u jednom ili nijednom segmentu

 

FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI  ocjenjujemo rezultat izražen prijeđenom udaljenošću u zadanom vremenu proizvoljnim tempom, nakon tranzitivnog ili finalnog mjerenja kao:

ODLIČAN (5) - bit će ocjenjena prva, najbolja četvrtina po vrijednosti postignutih rezultata bez obzira na vrijednost napredovanja

VRLO DOBAR (4) - je ocjena za značajan napredak u rezultatu

DOBAR (3) - je ocjena za umjereno napredovanje u rezultatu

DOVOLJAN (2) - je ocjena za stagniranje ili zanemariv napredak

NEDOVOLJAN (1) - je ocjena za diskvalifikaciju ili nepotrebno odustajanje

 

MOTORIČKA ZNANJA ocjenjujemo testovima motoričkih znanja i to ocjenom:

ODLIČAN (5) - za vježbu izvedenu pravilno i sa sigurnošću u svim fazama, te uz estetsku dotjeranost

VRLO DOBAR (4) - za vježbu izvedenu pravilno i sigurno uz manje tehničke ili estetske nedostatke

DOBAR (3) - za vježbu izvedenu sa promjenjivim uspjehom uz manju sigurnost i manje tehničke i estetske nedostatke

DOVOLJAN (2) - za vježbu izvedenu slabo i nesigurno uz veće tehničke i estetske rezultate

NEDOVOLJAN (1) - ako vježbu ne izvodi, odustaje

     

ODGOJNI REZULTATI i ostale objektivne komponente (briga za zdravlje, higijenske i radne navike, aktivnost, sudjelovanje u INA, IŠA i dr.

ODLIČAN (5) - radi redovito, ispunjava većinu gore navedenih zahtjeva i sudjeluje u športskim INA i IŠA

VRLO DOBAR (4) - radi redovito, ispunjava većinu gore navedenih zahtjeva i ne sudjeluje u INA i IŠA

DOBAR (3) - radi redovito sa više opravdanih izostanaka

DOVOLJAN (2)  radi neredovito i ne ispunjava većinu gore postavljenih zadataka

NEDOVOLJAN (1) - redovito ne radi





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju