VI. osnovna škola Varaždin

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values

CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ružica Martinec

Učiteljica razredne nastave

Predmet: Razredna nastava, 3. b

• rođena1967. u Varaždinu
  • osnovnu školu završila u Novom Marofu, a srednju u Varaždinu ( Gimnazija Varaždin)
  • 1988. diplomirala u Čakovcu (na ondašnjem Filozofskom fakultetu Zagreb – Odsjek Pedagogijskih znanosti Čakovec ) i sada imam zanimanje – učiteljica razredne nastave sa oko 25 godina radnog iskustva
  • 2007. završila ECDL obrazovanje tj. uspješno položila svih 7 propisanih ispita za stjecanje Europske računalne diplome
  • živim u Varaždinu sa suprugom Draženom
Svoje zanimanje volim najviše na svijetu i ne bih ga mijenjala. ( „ Za odgojitelja mora zapravo čovjek biti rođen, kao i za umjetnika“).
Volim djecu ( bez toga ne bi išlo). Volim iskrenost i prijateljstvo, volim životinje, a ponajviše mačke (imam mačku Fridu i mačka Garu). Imam i psa Rikija (crnog Rajka) koji je jako zaigran i simpatičan. Volim kad je sunčano vrijeme iako nemam ništa protiv kiše i volim kad mi lupka po prozorima. Volim biti u prirodi, volim fotografirati ... volim smijeh... volim život, radost... male i velike prijatelje ... volim se igrati s klincima ... volim slagati slagalice, čitati, slagati slike od suhoga cvijeća i bojiti prozore i zidove...fotografirati... i kaj još ? Volim biti u našem voćnjaku, volim kad je berba kupina, volim i zimu i proljeće... A najnovija ljubav mi je čipka. Uživam u lupkanju batića koje me posebno smiruje. Kad je gotova čipka osjećaj je neopisivsmiley
A što ne volim ? Ne volim laži i prevare ... i nepravdu...i sebičnost koja je izvor svega zla...

Rukovodim se i ovom definicijom uspjeha u životu i poslu prema američkom filozofu i pjesniku iz 19. stoljeća Ralphu W. Emersonu koja glasi: “Postići uspjeh znači smijati se češće, zaslužiti poštovanje mudrih i pametnih, pridobiti naklonost djece, postići da vas cijene čestiti ljudi, izdržati izdaju lažnih prijatelja, naučiti cijeniti ljepotu i znati pronaći najbolje u drugima, te ostaviti svijet poslije sebe barem malo boljim”.

Četvrtaši u Zagrebu na terenskoj nastavi
Autor: Ida Lacković, 6. 11. 2018.

U srijedu, 17. listopada 2018., učenici četvrtog razreda su u sklopu terenske nastave posjetili grad Zagreb. Nakon što su se prvotni dojmovi malo slegli, učenici 4.a su s nama podijelili kako im je bilo u glavnom gradu naše domovine. Dojmovi ostalih učenika se, vjerojatno, mnogo ne razlikuju. smiley

Nije mi se dalo rano ustati i ići u Zagreb, ali čim smo krenuli već mi se dopalo. U Muzeju suvremene umjetnosti svidjelo mi se mi se dok smo gledali film Krokodil iz predgrađa i kad smo razgovarali s redateljem. U Hrvatskom saboru je bilo isto dobro jer smo vidjeli puno slika. Zatim smo se vozili uspinjačom. Bilo je vrlo strmo i bilo me malo strah, no sve je završilo dobro. Posjetili smo i tunel Grič. Nije mi se baš svidio, ali poslije toliko hodanja i zabave, prijala mi je juha od rajčice i pohano meso s krumpirićima. Nakon ručka išli smo šetati Zagrebom. Zagreb je velik grad, zato je i postao glavni grad poslije Varaždina. Prije povratka išli smo kupiti suvenire. Ja sam kupila lutkicu u hrvatskoj narodnoj nošnji. Izlet u Zagreb bio je fantastičan!!   (Leona, 4.A)

Nije mi se svidjelo što sam se probudio jako rano. Kad smo stigli u Zagreb, svidio mi se film „ Krokodili“, ali mi se nije svidjelo što je film dugo trajao. Najviše mi se svidjelo kad smo kupovali suvenire, a nije mi se svidjelo to što smo kasno došli kući. (Leo, 4. A)

Izlet u Zagreb mi se jako svidio. Najviše mi se svidjelo kad smo išli u Sabor. Bila bih sretna da sam upoznala  Andreja Plenkovića. (Patricija, 4. A)

Na izletu u Zagrebu bilo mi je super. Najviše mi se svidjelo kada smo išli u Muzej suvremene umjetnosti i gledali smo odličan film. Bilo mi je dobro i u restoranu zbog ukusne hrane. Također mi se svidjelo na uspinjači! Bio je prekrasan pogled s Gornjeg grada. Ipak mi je najdraži bio film Krokodili! (Dominik, 4. A)

U srijedu, prije izleta, nije mi se dalo ustati. Malo sam kasnila pa sam u autobusu sjedila sama. Jako mi se svidjelo kada smo gledali film u Muzeju suvremene umjetnosti. Osjećala sam se važno kad su nam u Saboru zastupnici pljeskali. Ručak je bio ukusan, ali mi se kolač nije svidio. (Danijela, 4. A)

U srijedu smo išli na izlet u Zagreb. U autobusu sam sjedila s Anom i bilo nam je zabavno. U Zagrebu mi se svidjelo kada smo išli u Sabor. Nije mi se svidjelo to što smo puno hodali. U restoranu mi je bila ukusna hrana, jedino mi kolač nije bio ukusan. (Mia, 4. A)

U srijedu smo posjetili grad Zagreb. Super mi je bio film koji smo gledali i radionica nakon filma. Provela sam se ludo i zabavno. Bilo mi je zanimljivo biti u autobusu i gledati grad Zagreb. (Dina, 4. A)

Ujutro sam se probudila jako uzbuđena. Kad sam došla u školu, bila sam malo zabrinuta jer je moja prijateljica malo kasnila, ali onda je došla i sve je bilo dobro. Kasnije smo otišli u Muzej suvremene umjetnosti i tamo pogledali film koji mi se jako svidio. Potom smo otišli u Sabor. Na ručku mi se nije svidio kolač te meso. Osim toga, sve je bilo jako lijepo. (Ana, 4. A)

U Zagrebu mi se jako svidjelo i to najviše kad smo bili u tunelu Grič. Na ručku mi se svidjela hrana (juha od rajčice, pohano meso i pomfri). Autobus je bio lijep i udoban. Svidjelo mi se i kad smo bili u zgradi Sabora gdje su nam zastupnici pljeskali. (Jan, 4. A)

U srijedu, 17. listopada išli smo na izlet u Zagreb. Jako mi se svidjelo šetati po gradu. Većina toga mi i nije bila nešto novo jer sam već bila tamo.  Kad smo prolazili kroz tunel Grič nije mi se svidjelo što su svi brbljali i što smo brzo prošli kroz njega pa ga zato nisam mogla malo bolje proučiti. U svakom slučaju na izletu mi se jako svidjelo! (Nikolina, 4. A)

U Zagrebu mi je bilo super. Putovali smo autobusom i to mi se jako svidjelo jer se volim voziti s prijateljima. Posjetili smo Sabor koji je jako lijep. Tamo smo vidjeli puno znamenitih ličnosti. Posjetili smo i tunel Grič u kojem je bilo jako puno jeke što mi se nije svidjelo. Ručali smo u restoranu i baš smo se dobro najeli, sve je bilo jako ukusno. Zabavno je bilo i na igralištu u blizini restorana. Nakon ručka i igre krenuli smo u razgledavanje grada. Sve sam ja to i prije vidjela jer sam često u Zagrebu, ali mi je na uspinjači bilo jako lijepo. Mislim da bi izlet u Zagreb trebali svakako ponoviti. (Laura O., 4. A)

U srijedu 17.10.2018. posjetili smo Zagreb. Najviše mi se svidjelo kad su nas pozdravili saborski zastupnici i dok smo prolazili kroz tunel Grič. Dopalo mi se dok smo se vozili uspinjačom jer je izgledalo kao da ćemo pasti dolje. U Zagrebu mi je bilo super jer sam vidjela par novih stvari. (Olivia, 4. A)

Kada smo krenuli u Zagreb bilo mi je dosadno. Potom smo otišli gledati film koji mi se jako svidio. Posebno mi se svidio ručak. Na povratku prema Varaždinu bilo mi je zanimljivije nego u polasku jer smo se prijatelj i ja kartali. (Ivan, 4. A)