preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2971540
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SASTAVNICE OCJENJIVANJA
Autor: Tomislav Rogulja, 9. 5. 2012.

 

 

 

 

1) ZNANJE

-pismene provjere: -2 x tijekom školske godine (najavljene na početku školske godine)

-Kriteriji vrednovanja pismenih ispita:

90 – 100% riješenih zadataka – odličan (5)

77 – 89 % riješenih zadataka  - vrlo dobar (4)

64 - 76 % riješenih zadataka – dobar (3)

51 – 63 % riješenih zadataka – dovoljan (2)

do  50 % riješenih zadataka  - nedovoljan (1)

usmene provjere : do 2 x tijekom školske godine ( najavljene su)


 

ODLIČAN (5)

1.       Vjeroučenik samostalno definira ključne pojmove.

2.       Povezuje, uspoređuje i analizira odnose među pojedinim nastavnim cjelinama.

3.       Vjeroučenik logički povezuje i primjenjuje nastavne sadržaje u konkretnom životu.

4.       Sa sigurnošću samostalno prezentira nastavni sadržaj.

VRLO DOBAR (4)

1.       Vjeroučenik uz malu pomoć definira ključne pojmove.

2.       Vjeroučenik uz manji poticaj analizira odnose među pojedinim nastavnim cjelinama.

3.       Uz potpitanja vjeroučenik dolazi do zaključka.

4.       Teže povezuje i primjenjuje nastavne sadržaje u konkretnom životu.

5.       Nesigurno prezentira nastavni sadržaj.

DOBAR (3)

1.       Vjeroučenik je nesiguran u povezivanju i primjenjivanju nastavnih sadržaja u konkretnom životu.

2.       Vjeroučenik ne objašnjava ključne pojmove samostalno.

3.       Vjeroučenik nabraja ključne pojmove i djelomično ih interpretira.

4.       Vjeroučenik je nesiguran pri izlaganju nastavnih sadržaja.

DOVOLJAN (2)

1.       Vjeroučenikovo znanje je na razini prisjećanja.

2.       Vjeroučenik površno definira ključne pojmove.

3.       Vjeroučenik prepoznaje nastavni sadržaj.

4.       Vjeroučenik nepotpuno odgovara na postavljena pitanja.

5.       Vjeroučenik prepoznaje pojam, ali ga ne povezuje sa sadržajem

NEDOVOLJAN (1)

1.       Vjeroučenik ne povezuje nastavne sadržaje niti uz pomoć potpitanja.

2.       Vjeroučenik ne ulaže trud u aktivno prezentiranje nastavnog sadržaja.

3.       Vjeroučenik ne povezuje nastavne sadržaje sa konkretnim životom.

4.       Vjeroučenik ne prepoznaje ključne pojmove.

5.       Vjeroučenik je nezainteresiran za nastavne sadržaje.

Na sastavnicu ZNANJA odlazi 40% ocjene iz vjeronauka!

 

2) STVARALAČKO IZRAŽAVANJE

Vrednuje se:

Tečno prepričavanje biblijskih tekstova, urednost i preglednost rada, primjećivanje detalja, uspješnost u literarnom, scenskom, likovnom i glazbenom izražavanju, radna bilježnica, osobni doprinos u radu, kreativnost učenika.

Elementi ocjenjivanja:

•          GLAZBENO IZRAŽAVANJE

•          LIKOVNO IZRAŽAVANJE

•          SCENSKO IZRAŽAVANJE

•          PISMENO IZRAŽAVANJE

•          USMENO IZRAŽAVANJE

•          LIKOVNO-PISMENO IZRAŽAVANJE (izrada prezentacija i plakata)

 

ODLIČAN (5)

1.         učenik s lakoćom  povezuje ranije stečeno znanje, te ga upotrebljava  na zadanoj temi

2.         učenik kreativno formulira i kombinira pojmove obuhvaćene gradivom, te ih precizno definira i opisuje stvarajući, razvijajući i povezujući ih u cjelinu

3.         samostalno osmišljava, kreira i uređuje likovni, pismeni i drugi stvaralački rad

4.         učenik je kreativan i motivirajući u samostalnom i grupnom izražavanju

5.         uspješno povezuje vjerske sadržaje s praktičnim životom, te ih unosi u stvaralačko izražavanje

VRLO DOBAR (4)

1.         učenik  povezuje ranije stečeno znanje, te ga upotrebljava  na zadanoj temi

2.         učenik kombinira pojmove obuhvaćene gradivom, te ih definira i opisuje  povezujući ih u cjelinu

3.         osmišljava, kreira i uređuje likovni, pismeni i drugi stvaralački rad

4.         učenik je kreativan u samostalnom i grupnom izražavanju

5.         povezuje vjerske sadržaje s praktičnim životom, te ih unosi u stvaralačko izražavanje

DOBAR (3)

1.         učenik djelomično povezuje ranije stečeno znanje, te ga upotrebljava  na zadanoj temi uz pomoć

2.         učenik s teškoćom povezuje pojmove obuhvaćene gradivom, te ih definira  u cjelinu uz pomoć

3.         stvaralački radovi su nemaštoviti uz malo detalja

4.         učenik vjerske sadržaje teško povezuje s praktičnim životom

DOVOLJAN (2)

1.         učenik je nemaštovit u pismenom, likovnom, usmenom izražavanju

2.         učenik vrlo teško i uz pomoć i motivaciju interpretira biblijske i druge vjerske sadržaje

3.         nema sposobnost kreativnog mišljenja i stvaralačkog izražavanja

4.         učenik ne povezuje vjerske sadržaje s praktičnim životom

NEDOVOLJAN (1)

1.         učenik odbija svaki rad i suradnju

2.         učenik nije motiviran i ne pokazuje interese za sadržaje

3.         učenik se ne uključuje u rad skupine, ne želi osmišljavati stvaralačko izražavanje

4.         učenik ne izvršava preuzete zadatke i odbija pomoć, motivaciju i poticaj

Na sastavnicu STVARALAČKO IZRAŽAVANJE odlazi  15% ocjene iz vjeronauka

 

3) ZALAGANJE

Elementi ocjenjivanja:

  1. AKTIVNOST NA SATU

  2. ODNOS PREMA DOMAĆOJ ZADAĆI

  3. ODNOS PREMA SADRŽAJU

  4. UREDNOST (marljivost, dosljednost, upornost)

  5. ODNOS PREMA DUHOVNOM

ODLIČAN (5)

  1. Učenik je uvijek pripremljen za sat vjeronauka i ima sav pribor.

  2. Uredan u izvršavanju zadataka.

  3. Učenik izvrsno prihvaća sve sadržaje i produbljuje ih vlastitim iskustvom.

  4. Učenik samostalno i redovito izvršava sve postavljene zadatke.

  5. Redovito ispunjava domaću zadaću.

  6. Rado i aktivno se uključuje u planiranje i realizaciju duhovnih i meditativnih sadržaja na satu.

VRLO DOBAR (4)

  1. Učenik upotrebljava pribor i nastoji biti uredan.

  2. Učenik je uvijek motiviran za sadržaje vjeronauka.

  3. Učenik izvršava većinu svojih obaveza.

  4. Rijetko zaboravi domaću zadaću, ali nadoknadi.

  5. Sudjeluje u duhovno-meditativnim sadržajima.

DOBAR (3)

  1. Učenik ima pribor, ali se neodgovorno odnosi prema izvršavanju zadataka.

  2. Učenik uglavnom prihvaća vjeronaučne sadržaje.

  3. Učenik povremeno sudjeluje u nastavnom procesu.

  4. Tek povremeno odradi domaću zadaću.

  5. Nevoljko sudjeluje u molitvi. Tek uz poticaje uključuje se u molitvu ili meditaciju.

DOVOLJAN (2)

  1. Tek uz poticaje učenik počinje koristiti pribor.

  2. Na poticaj učenik prihvaća vjeronaučni sadržaj.

  3. Uz stalan poticaj učenik barem započinje s radom.

  4. Učenik rijetko napiše domaću zadaću.

  5. Ne sudjeluje u molitvi, ali ne ometa.

NEDOVOLJAN (1)

  1. Učenik dolazi nepripremljen na sat.

  2. Ne prihvaća vjeronaučne sadržaje koji mu se nude.

  3. Nezainteresiran za rad, ne želi sudjelovati.

  4. Učenik konstantno ne radi domaće zadaće.

  5. Ometa druge učenike u molitvi. Omalovažava vjeronaučne i duhovne sadržaje.

Na sastavnicu  zalaganja odlazi 15% ocjene iz vjeronauka.

 

4) KULTURA MEĐUSOBNE KOMUNIKACIJE

Vrednuje se:

Odnos prema predmetu i vjeroučitelju, uljudno ponašanje, prihvaćanje i poštivanje autoriteta, primjereno komuniciranje sa vršnjacima, poštivanje razrednih pravila, pomaganje i uvažavanje drugih, dobra djela, poštivanje tuđeg vlasništva, sveukupna komunikacija koja se događa na satu vjeronauka i u školskom prostoru.

 

ODLIČAN (5)

1.     uvijek uvažava tuđa mišljenja

2.     s ljubavlju spreman pomoći drugima

3.     izvrsno surađuje s učenicima i učiteljima

4.     izražava poštovanje prema kršćanskim vrednotama

5.     uzornim ponašanjem pozitivno utječe na druge

VRLO DOBAR (4)

1.     uglavnom uvažava tuđa mišljenja

2.     spreman pomoći drugima

3.     vrlo dobro surađuje s učenicima i učiteljima

4.     uglavnom izražava poštovanje prema kršćanskim vrednotama

5.     pristojno se ponaša prema drugima

DOBAR (3)

1.     povremeno uvažava tuđa mišljenja

2.     ponekad pomaže drugima

3.     dobro surađuje s učenicima i učiteljima

4.     djelomično izražava poštovanje prema kršćanskim vrednotama

5.     dobro se ponaša prema drugima

DOVOLJAN (2)

1.     rijetko uvažava tuđa mišljenja

2.     samo na poticaj spreman pomoći drugima

3.     na poticaj surađuje s učenicima i učiteljima

4.     zanemaruje kršćanske vrednote

5.     traži stalno usmjerenje na pozitivnu komunikaciju

NEDOVOLJAN (1)

1.     ne uvažava tuđa mišljenja

2.     ne pokazuje spremnost pomagati drugima

3.     ne surađuje s učenicima i učiteljima

4.     ne poštuje kršćanske vrednote

5.     svojim ponašanjem utječe negativno na druge

Na sastavnicu kulture međusobne komunikacije odlazi 30% ocjene iz vjeronauka.

 

NATJECANJA iz VJERONAUKA ( školska godina 2011./2012.)

Na VJERONAUČNOJ OLIMPIJADI s temom GRKOKATOLICI:

VI. OSNOVNA ŠKOLA je na županijskoj razini osvojila 6 mjesto.

VI. OSNOVNA ŠKOLA je na međužupanijskoj / biskupijskoj razini osvojila 7 mjesto.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju