JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
profesorica geografije i povijesti
Predmet: Povijest, Geografija
Učiteljica sam Povijesti i Geografije u VI. osnovnoj školi Varaždin od 1988. godine. Završila sam studij Geografije i Povijesti, profesorski smjer, koji su zajednički organizirali i izvodili Prirodoslovno-matematički fakultet i Filozofski fakultet u Zagrebu. Ove školske godine predajem Povijest u 5. b i c razredu, te Povijest i Geografiju u 7. a, b, c i d razredu. Tijekom školske godine biti će organizirana dodatna nastava iz Geografije za sedme razrede te Povijesna grupa za pete i sedme razrede. Mogu se uključiti učenici koji žele saznati više iz Povijesti i Geografije te sudjelovati na natjecanjima iz Geografije i Povijesti za sedme razrede.
ŽELIM SVIMA PUNO USPJEHA U RADU!
Učenici koji žele dodatne informacije o izradi samostalnih uradaka (postera, referata, prezentacija i dr.) ili ukoliko se pojave nejasnoće u nastavnim sadržajima i potreba za pomoć u svladavanju istih mogu doći u kabinet Povijesti i Geografije pod svakim odmorom gdje ću im rado pružiti informacije i pomoć. Ukoliko se pokaže potreba roditelji učenika me mogu potražiti u terminima individualnih razgovora.
U četvrtak, 19.travnja učenici sedmih razreda bili su na terenskoj nastavi u Entomološkom muzeju i gradu Varaždinu.
U muzeju su učenici kroz zanimljivo i poučno predavanje koje je održala učiteljica Karmen Holenda imali prilike više saznati o povijesti samog muzeja, te ponoviti svoje znanje o građi kukaca. Prolazeći Entomološkim odjelom Gradskog muzeja učenici su kroz praktični rad razgledali vrijednu i jedinstvenu zbirku najvećeg varaždinskog prirodoslovca i utemeljitelja toga Odjela Franje Košćeca.
U sklopu posjeta Gradskom muzeju Varaždin učenici su također imali prilike razgledati izložbu fotografija autora Ive Pervana. U njegovom tematskom fokusu našle su se entomološke zbirke Gradskog muzeja Varaždin.
Matematički dio učenici su odradili kroz zadatke, vezane uz sustav linearnih jednadžbi s dvije nepoznanice. Učenici su uspješno povezali matematičke sadržaje sa stvarnim životom. Svako rješenje zadanog sustava linearnih jednadžbi ucrtali su u kartu grada Varaždina prikazanu sa koorodinatnim sustavom u ravnini. Na taj način su pronašli sve lokacije na kojima se nalazi Gradski muzej Varaždin. Kroz zadatke razvijali su vještine rada u paru te snalaženja na geografskoj karti primjenom stečenog znanja iz matematike.
Na terenskoj nastavi iz povijesti učenici su pomoću povijesnih planova grada te uputa i zadataka u radnim listićima upoznali najužu gradsku jezgru Varaždina. Uočili su način formiranja srednjovjekovnog grada obrtnika i trgovaca te gradsku utvrdu s obrambenim bedemima koja je bila u prošlosti sjedište varaždinskog župana. Tijekom šetnje gradskim ulicama promatrali su značajne crkve, palače i kuće te ih prepoznavali na slikama u radnim listićima i upisivali njihove nazive. Učenici će po povratku u školu prema svojim listićima opisati nastanak grada Varaždina, obilježja srednjovjekovnog grada i najpoznatije barokne građevine po kojima je Varaždin poznat. Učenici uključeni u dodatnu nastavu iz povijesti će izraditi pano u učionici povijesti s temom Povijesna jezgra baroknog Varaždina.