preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2984806
Zdenka Šopar

profesorica hrvatskoga jezika i književnosti

Predajem u 5.b,d i 7.a,c razredima.

Radno iskustvo – 25 godine, pripremam učenike za natjecanja iz HJ, pomažem u dopunskom radu,  te vodim izvannastavnu aktivnost – Školski debatni klub.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatski jezik
Autor: Zdenka Šopar, 9. 5. 2012.

Temeljni je cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju koja im omogućuje ovladavanje sadržajima svih nastavnih predmeta i uključivanje u cjeloživotno učenje.


Ostvarivanje svrhe i zadaća nastave hrvatskoga jezika uključuje ovladavanje standardnim jezikom, a pridonosi:

  • razvoju jezično-komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika u svim funkcionalnim stilovima;
  • razvoju literarnih sposobnosti, čitateljskih interesa i kulture;
  • stvaranju zanimanja i potrebe za sadržajima medijske kulture;
  • osvješćivanju važnosti znanja hrvatskoga jezika;
  • razvijanju poštovanja prema jeziku hrvatskoga naroda, njegovoj književnosti i kulturi.

Nastava hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stajališta, vrijednosti i navika koje pridonose njihovu osobnomu razvoju i omogućuje im aktivno sudjelovanje u društvu.

Očekivanja: važan je učenikov odnos prema zadatcima ( samostalnost, ustrajnost, dosljednost), odnos prema predmetu ( zainteresiranost, motivacija, aktivnost), odnos prema drugima ( slušanje drugih, prihvaćanje prijedloga, dogovaranje, pomaganje), odnos prema nastavnici (međusobno poštovanje, povjerenje,dobra komunikacija).

Savjet vezan uz čitanje lektirnih djela – čitanje ne bi smjelo biti odbojno i prisilno. Cilj čitanja lektire je razvijanje čitateljskih potreba, stvaranje čitateljskih navika i razvijanje osjetljivosti za RIJEČ.

Jednom je netko rekao – ako imaš vještinu čitanja i znaš čitati, iskoristi je i čitaj ( vještina koja se ne primjenjuje, nije vještina).

I još – glagol čitati ne trpi prisilu, kao ni glagoli voljeti i sanjati. Ne mogu te prisiliti da čitaš, ali te mogu povesti u čudesan svijet riječi i lijepih misli.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju