preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2971316
Tim za kvalitetu

Tim za kvalitetu čine: Mario Stančić,  Ksenija Dretar,  Sandra Šenkiš, Ines Nemet, Tina Čerpinko, Bojana Perko, Jelena Bajkovec, Petra Lončarić Časar, Alenka Bađun, Ivana Canjuga.

Osnovni je smisao uvođenja samovrednovanja u školski sustav omogućavanje školama da putem realistične i metodološki jasno definirane samoanalize vlastitoga rada bolje prepoznaju svoje razvojne potrebe i poduzimaju mjere za unapređivanje vlastite prakse te djelotvornije i učinkovitije ostvarivanje željenih odgojnih i obrazovnih ciljeva.

Više o Timu za kvalitetu možete pročitati ovdje.

O samovrednovanju

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tim za kvalitetu - opširniji opis
Autor: Sandra Šenkiš, 14. 5. 2015.

Pročitajte više o Timu za kvalitetu.


Dominantan pristup u suvremenom svjetskom, pa tako i u hrvatskom obrazovanju jest takozvani »učeniku usmjeren pristup«. Ovakav pristup dolazi do izražaja i u samom Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN, 87/2008), gdje se pod ciljevima i načelima odgoja i obrazovanja u članku 4. izrijekom ističe usredotočenost odgoja i obrazovanja na »osiguravanje sustavnog načina poučavanja, poticanja i unapređivanja intelektualnog, tjelesnog, estetskog, društvenog, moralnog i duhovnog razvoja u skladu sa sposobnostima i sklonostima učenika«.

Samoanaliza i samovrednovanje podloga su planiranju promjene i izradi razvojnog plana. Razvojni je plan pak samo polazište za izradu razvojnih projekta koji bi trebali jamčiti ostvarivanje dogovorenih ciljeva. Ciljevi će međutim biti ostvareni samo uz striktno praćenje svih aktivnosti i sustavno vrednovanje djelotvornosti i učinkovitosti primijenjenih postupaka i aktivnosti. Škola mora imati jasno, koncizno i izazovno artikuliranu svrhu svoga postojanja.

Misija se odnosi na postojeće stanje, ne na ono što se želi biti u budućnosti. Mora odražavati aktivnosti i funkcije koje su nužne da bi škola ostvarivala svoje ciljeve. Vizija mora biti realistična, ostvariva i mjerljiva, tako da se njezino ostvarenje može provjeravati. Škola mora razviti jasnu metodologiju i praktične postupke za ostvarivanje svoje vizije. Mora razrađivati i dobro planirati razvojne projekte kojima će se ostvariti dogovoreni ciljevi. Škola bi morala u svom djelovanju polaziti od temeljnih vrijednosti koje ju čine prepoznatljivom i koje određuju njezino djelovanje.

Samovrjednovanje u 6. osnovnoj školi Varaždin provodimo od školske godine 2008./2009. Svake školske godine Učiteljsko vijeće određuje nove ili potvrđuje već izabrane predstavnike u Tim za kvalitetu. Stalni članovi Tima su: ravnatelj škole Mario Stančić, pedagoginja Ksenija Dretar, logopedinja Sandra Šenkiš i rehabilitatorica Ines Nemet. Ostali članovi iz reda učitelja se izmjenjuju. Školske godine 2014./2015. to su učiteljice razredne nastave Vesna Gašparić i Nikolina Kelemenić, te učiteljice predmetne nastave Tina Čerpinko i Bojana Perko.

Školski Tim za kvalitetu provodi KREDA analizu koja definira prioritetna područja unapređivanja u koje škola želi unijeti promjene s ciljem podizanja kvalitete rada.  Školskim razvojnim planom postavljamo kratkoročnu i dugoročnu, najčešće jednogodišnju strategiju poboljšanja kvalitete. Određujemo prioritetna područja unapređivanja koja proizlaze iz KREDA analize. Postavljamo ciljeve koji moraju biti realni, konkretni, specifični i mjerljivi. Navodimo aktivnosti i metode koji su povezani s ciljevima Školskog razvojnog plana. Navodimo potrebne resurse, datum do kada će se aktivnosti provesti te odgovorne osobe koje snose odgovornost za praćenje i ostvarivanje ciljeva.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju