JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
dipl. učiteljica razredne nastave sa pojačanim programom iz povijesti
Rođena sam 1976. godine. Nakon gimnazijskog obrazovanja upisala sam Visoku učiteljsku školu u Čakovcu koji sam uspješno završila. Pripravnički staž odradila sam na I. osnovnoj školi Varaždin. Već četvrtu godinu radim u produženom boravku na ovoj školi. Ove nastavne godine vodim 4. grupu boravka koju čine učenici 1. d razreda i nekoliko učenika 3. b razreda.
Učiteljica sam željela postati još u vrtiću, želja mi se ostvarila i sada, sretna, mogu uživati u svome poslu, (životu) i prenositi svoja znanja i ljubav prema poučavanju drugih na male, znanja željne ljude.
Ovaj tjedan 5. grupa produženog boravka razgovarala je o ozbiljnim temama. Poticaj smo našli u Svjetskom danu ljubaznosti ( 13.11. ) i Međunarodnom danu tolerancije ( 16.11.) koji bi nas trebao podsjećati na uvažavanje i poštovanje drugačijih od nas.
Zajedno smo čitali,objašnjavali, raspravljali, iznosili svoja mišljenja i iskustva te govorili o bontonu i o tome kako svakome biti prijatelj.
Učenici su vrlo ozbiljno objašnjavali:
„Imamo učenicu u prvom razredu koja ima štake pa je lijepo da joj pomažemo nositi torbu.“ (Leda P. 1.b)
„To je kada netko teže diše pa mu treba dodati njegovu pumpicu s lijekom i pozvati stariju osobu.“ ( Lana H. 4.b )
„Ružno je nekome reći da je debeo ili mršav i vrijeđati ga.“ ( Mario L. 1.b )
„ Mogli bi vani na igralištu igrati s njima Čovječe,ne ljuti se ili Šah“ ( Helena K. 4.c)
„ Mi u razredu imamo dječaka koji muca pa uvijek strpljivo sačekamo da kaže što misli.“ (Hana I. 4.b )
„ I ja sam imala problema s izgovorom pa sam išla logopedu koji mi je pomogao.“ ( Sara C. 4.b )
„ Ja isto ne mogu reći R pa mi se djeca ponekad rugaju.“ ( Luka G. 1.b )
„Ja uvijek posudim bilježnicu ako netko ne stigne prepisati s ploče.“ ( Roko B. 1.b )
„Helena je puno spretnija od mene u puno stvari.“ ( Vili K. 4.b )
„ Mi u razredu imamo jednog mirnog dječaka pa ga svi potičemo na igru.“ ( Eugen Š. 4. C )
Na kraju našeg razgovora smo se dogovorili da će svatko iz grupe odabrati jednog učenika da mu bude „ anđeo čuvar“ i pokuša mu pomoći u situacijama kada to bude potrebno.
Ljubaznost i tolerancija, to je ono što bi svakome od nas trebalo biti na prvome mjestu u svakodnevnom životu da nam vrati osmijeh na lice.