preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 2971316
Martina Banek

dipl. učiteljica razredne nastave sa pojačanim programom iz povijesti

Rođena sam 1976. godine. Nakon gimnazijskog obrazovanja upisala sam Visoku učiteljsku školu u Čakovcu  koji sam uspješno završila. Pripravnički staž odradila sam na I. osnovnoj školi Varaždin. Već četvrtu godinu radim u produženom boravku na ovoj školi. Ove nastavne godine vodim 4. grupu boravka koju čine učenici 1. d razreda i nekoliko učenika 3. b razreda.

Učiteljica sam željela postati još u vrtiću, želja mi se ostvarila i sada, sretna, mogu uživati u svome poslu, (životu) i prenositi svoja znanja i ljubav prema poučavanju drugih na male, znanja željne ljude.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Želimo više tolerancije i ljubaznosti
Autor: Martina Banek, 17. 11. 2016.

Ovaj tjedan 5. grupa produženog boravka razgovarala je o ozbiljnim temama. Poticaj smo našli u Svjetskom danu ljubaznosti ( 13.11. ) i Međunarodnom danu tolerancije ( 16.11.) koji bi nas trebao podsjećati na uvažavanje i poštovanje drugačijih od nas.


Zajedno smo čitali,objašnjavali, raspravljali, iznosili svoja mišljenja i iskustva te govorili o bontonu i o tome kako svakome biti prijatelj.

Učenici su vrlo ozbiljno objašnjavali:

  • kako treba pomagati djeci koja ne mogu hodati ili se teže kreću

„Imamo učenicu u prvom razredu koja ima štake pa je lijepo da joj pomažemo nositi torbu.“ (Leda P. 1.b)

  • kako pomoći djeci koja imaju astmu ili epilepsiju

„To je kada netko teže diše pa mu treba dodati njegovu pumpicu s lijekom i pozvati stariju osobu.“ ( Lana H. 4.b )

  • kako se ne smijemo rugati ničijim nedostacima

„Ružno je nekome reći da je debeo ili mršav i vrijeđati ga.“ ( Mario L. 1.b )

  • kako bi trebali potaknuti igru  s nepokretnom djecom , da se ne osjećaju odbačenima

„ Mogli bi vani na igralištu igrati s njima Čovječe,ne ljuti se ili Šah“ ( Helena K.  4.c)

  • kako trebamo biti strpljivi s djecom koja mucaju i nerazumljivo govore

„ Mi u razredu imamo dječaka koji muca pa uvijek strpljivo sačekamo da kaže što misli.“ (Hana I. 4.b )

„ I ja sam imala problema s izgovorom  pa sam išla logopedu koji mi je pomogao.“ ( Sara C. 4.b )

„ Ja isto ne mogu reći R pa mi se djeca ponekad rugaju.“ ( Luka G. 1.b )

  • kako trebamo pomoći onima koji sporije pišu ili nešto ne razumiju

„Ja uvijek posudim bilježnicu ako netko ne stigne prepisati s ploče.“  ( Roko B. 1.b )

  • kako ne smijemo biti zavidni, već sretni ako neka djeca nešto rade bolje od nas

„Helena je puno spretnija od mene u puno stvari.“ ( Vili K. 4.b )

  • kako moramo povučenu i potištenu djecu poticati na igru i razgovor

„ Mi u razredu imamo jednog mirnog dječaka pa ga svi potičemo na igru.“ ( Eugen Š. 4. C )

Na kraju našeg razgovora smo se dogovorili da će svatko iz grupe odabrati jednog učenika da mu bude „ anđeo čuvar“  i pokuša mu pomoći u situacijama kada to bude potrebno.

Ljubaznost  i  tolerancija, to je ono što bi svakome od nas  trebalo biti na prvome mjestu u svakodnevnom životu da nam vrati osmijeh na lice. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju