JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
prof. defektolog-logoped
Stručni suradnik defektolog - logoped tijekom školske godine obavlja poslove predviđene Godišnjim planom i programom rada stručnog suradnika defektologa – logopeda.
Neposredni rad s učenicima - uključuje otkrivanje i identifikaciju teškoće kod učenika te dogovor s roditeljima i učiteljima o dijagnostičkom postupku za utvrđivanje vrste i stupnja poremećaja. Dogovor za rehabilitaciju učenika koji se provodi individualno ili grupno 1 do 2 puta tjedno ovisno o teškoći. Uz djecu koja trebaju pomoć pri svladavanju nastavnog plana i programa, logopedske vježbe pohađaju i djeca s teškoćama govorno jezične komunikacije, teškoćama čitanja i pisanja (disleksijom, disgrafijom i diskalkulijom), slušno oštećeni učenici, učenici s cerebralnom paralizom, učenici s elementima autizma, učenici s ADHD sindromom te učenici s poremećajima u ponašanju. Cjelokupni rad se temelji na jakim stranama učenika, a tek potom na ograničenjima.
Planiranje, programiranje, pripremanje i vođenje evidencije o neposrednom edukacijsko rehabilitacijskom radu – izrada i vođenje sve potrebne dokumentacije.
Suradnja s profesorima, nastavnicima, učiteljima, stručno službom škole, ravnateljem – testiranje učenika za upis u prvi razred, sudjelovanje u Komisiji za određivanje primjerenog oblika školovanja, formiranje razrednih odjela, izrada individualnih mjesečnih programa rada za djecu s teškoćama, savjetovanje u svezi s učenicima s teškoćama u razvoju, održavanje predavanja na zadanu temu.
Suradnja sa stručnim i društvenim ustanovama zvan škole – Centar za odgoj i obrazovanje „Tomislav Špoljar“ Varaždin, Centar za logopediju opće bolnice Varaždin, stručna služba Dječjeg vrtića „Varaždin“, ERF Zagreb, ostali Centri i Udruge u Hrvatskoj.
Suradnja s roditeljima, starateljima i udomiteljima - upoznavanje roditelja s vrstom i stupnjem teškoća / poremećaja govora, jezika, slušanja, čitanja i pisanja te teškoća učenja, potrebitosti terapije te s načinima i mogućnostima ublažavanja teškoća, instruktivni rad s roditeljima u cilju uključivanja roditelja kao aktivnog sudionika u tijek rehabilitacijskog procesa, izrada pisanih uputa za roditelje, izrada vježbi za rad u roditeljskom domu.
Ostali poslovi – sudjelovanje u radu Učiteljskih i Razrednih vijeća te ostali poslovi utvrđeni tijekom tekuće školske godine, suradnja i koordinacija pomoćnika u nastavi.
Stručno usavršavanje – praćenje stručne literature, suradnja i rad u Aktivu stručnih suradnika Varaždinske i Međimurske županije, HLD Varaždin, sudjelovanje na seminarima koji se bave problematikom vezanom uz govorno – jezične teškoće, teškoće čitanja, pisanja i matematičkih vještina, autizam, ADHD, oštećenje sluha, cerebralnu paralizu i probleme ponašanja.
Broj telefona: 042/658-980
Projekt je realiziran s Centrom Tomislav Špoljar Varaždin, 25.5.2015. u vremenu od 8:00-13:00 sati. Djelatnici Centra ugostili su nas na radionicama tijekom tjedna otvorenih vrata škole. 15 učenika trećih razreda naše škole prisustvovalo je raznim radionicama u Centru.
Radionicu „Plavo ljeto“ priredila je prof. defektolog Ivana Peček, a u sklopu radionice djeca su ljepljenjem vune oblikovala sliku. Tražilo se strpljenje i fina motorika njihovih prstića da precizno zalijepe vunu na papir prema zadanim linijama.
Radionicu "Leptiri" imala je prof. defektolog Renata Kos, a učenici su pogađali što se nalazi skriveno na slici, zatim su imali kviz te su pisali priču o leptiru. Nakon toga igrali su memory igrice na temu leptira, crtali s dvije ruke na papiru sve o leptirima, plesali su, pjenom za brijanje i bojama za prstiće su pisali po zraku. Djeca su pokazala svoju kreativnost na različitim područjima.
Treću radionicu imale su kolegice Marina Radosavljević, prof. defektolog i Blaženka Maltar, prof. defektolog gdje su djeca gledala film o Varaždinu, radili su od glinamola varaždinske klipiće te na kraju izradili plakat na temu Varaždin. Naši učenici pokazali su zavidno znanje u poznavanju svojeg grada.
Četvrtu radionicu imala je Vesna Dugandžić, prof. defektolog koja je djecu naučila kako se izrađuje cvijet u origami tehnici. Djeca su pokazala da imaju puno strpljenja i vrijedne ruke koje mogu sve uz malo dobre volje i dobro društvo.
Djeca 6. osnovne škole Varaždin i polaznici Centra Tomislav Špoljar Varaždin družili su se tijekom razgledavanja škole, tijekom odmora i užine te za vrijeme radionica. Razgovarali su o uobičajenim dječjim temama te si usput međusobno pomagali tijekom radionica. Darovali su nam za uspomenu prekrasne keramičke žabice koje su sami izradili te plakat od vune kao rezultat zajedničkog rada i međusobnog druženja.