preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3001684
Bađun Alenka

profesor geografije

                                                                                                         

                                                       Alenka Bađun, prof. mentor

Predmet: Geografija

 

Učiteljica sam geografije na VI. osnovnoj školi Varaždin od 1997. godine. Završila sam Prirodoslovno matematički fakultet u Zagrebu, a 2017. godine potvrđen mi je  status mentora u svojoj struci. Redovito sudjelujem na natjecanjima iz geografije.

Voditeljica sam Županijskog stručnog vijeća učitelja geografije Varaždinske županije.

Ove školske godine predajem geografiju u ovim razrednim odjelima:

  • 5. A,B,C,D
  • 6. A,B,C,D
  • 8. A,B,D

Razrednica sam 5.a razreda. 

Tijekom godine vodim dodatnu nastavu za 5. i 6. razrede, te sam suradnik u vođenju Astronomske grupe sa prof. Bojanom Perko.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi geografije
Autor: Alenka Bađun, 20. 9. 2012.

Ocjenjivanje i vrednovanje usklađeno je s aktualnim Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi.


Ocjenjivanje postignuća učenika/učenica iz geografije jedan je od redovitih i najvažnijih načina vrednovanja. Moguće ga je ostvariti na kraju nastavne jedinice, tematske cjeline i /ili nastavne cjeline. 

U nastavi geografije ocjenama od 1-5 vrednuju se sljedeći elementi (brojčanom i opisnom ocjenom).

 

-          Usvojenost znanja: usvojenost programskih sadržaja provjeravana usmenim i pismenim provjerama znanja. Usmene provjere znanja mogu biti povremene i temeljite (vezane uz nastavne jedinice) te „leteće“ svakodnevne, vezane uz pojedinu nastavnu temu. Pismene provjere znanja pišu se na kraju svake veće nastavne cjeline uz pomoć zadataka objektivnog tipa (najviše 4 puta tijekom godine).

-          Uočavanje pojava i procesa: kod ovog elementa ocjenjuje se učenikova sposobnost uočavanja pojava i procesa na Zemlji, te povezivanje obrađenih nastavnih sadržaja općenito ili sa ostalim nastavnim temama ili predmetima. Kod ovog elementa također se ocjenjuje rješavanje „slijepih“ karata,  izvršavanje vježbi, praktičnih zadataka (brzina, točnost i samostalnost u radu) te izrada i prezentacija plakata, referata i multimedijalnih prezentacija, te izrada i analiza grafičkih priloga

-          Uporaba zemljovida: ocjenjuje se brzina, točnost i samostalnost „čitanja“ geografske karte po zadanim pojmovima te sposobnost povezivanja  naučenog gradiva sa sadržajem na geografskoj karti.

Znanje učenika provjerava se usmeno i pismeno (4 pismene provjere znanja).

U rubrici opisnog ocjenjivanja učenika uz obrazloženje ocjene učenikova postignuća iz pojedinog elementa ocjenjivanja nalazi se i osvrt na ispunjavanje radne bilježnice, nošenje potrebnog pribora, udžbenik, radna bilježnica, bilježnica), redovitost u pisanju domaćih zadaća, doprinos u skupnom radu, aktivnost na satu - zalaganje, interes za nastavne sadržaje, odnos prema radu te suradnja sa učenicima i nastavnikom.

 

Kako snalaženje na karti ne bi postala "muka" postavila smo vam linkove za slijepe karte svijeta, Europe i Hrvatske, pa da možete na njima vježbati snalaženje u prostoru.

Slijepe karte možete pronaći na sljedećim linkovima:
http://d-maps.com/
http://geography.about.com/library/blank/blxindex.htm
http://www.hist-geo.co.uk/contact/download/1/bom-eu/
http://www.botanic.hr/public/gisbio/gis045.htm

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju