JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
prof. defektolog-logoped
Stručni suradnik defektolog - logoped tijekom školske godine obavlja poslove predviđene Godišnjim planom i programom rada stručnog suradnika defektologa – logopeda.
Neposredni rad s učenicima - uključuje otkrivanje i identifikaciju teškoće kod učenika te dogovor s roditeljima i učiteljima o dijagnostičkom postupku za utvrđivanje vrste i stupnja poremećaja. Dogovor za rehabilitaciju učenika koji se provodi individualno ili grupno 1 do 2 puta tjedno ovisno o teškoći. Uz djecu koja trebaju pomoć pri svladavanju nastavnog plana i programa, logopedske vježbe pohađaju i djeca s teškoćama govorno jezične komunikacije, teškoćama čitanja i pisanja (disleksijom, disgrafijom i diskalkulijom), slušno oštećeni učenici, učenici s cerebralnom paralizom, učenici s elementima autizma, učenici s ADHD sindromom te učenici s poremećajima u ponašanju. Cjelokupni rad se temelji na jakim stranama učenika, a tek potom na ograničenjima.
Planiranje, programiranje, pripremanje i vođenje evidencije o neposrednom edukacijsko rehabilitacijskom radu – izrada i vođenje sve potrebne dokumentacije.
Suradnja s profesorima, nastavnicima, učiteljima, stručno službom škole, ravnateljem – testiranje učenika za upis u prvi razred, sudjelovanje u Komisiji za određivanje primjerenog oblika školovanja, formiranje razrednih odjela, izrada individualnih mjesečnih programa rada za djecu s teškoćama, savjetovanje u svezi s učenicima s teškoćama u razvoju, održavanje predavanja na zadanu temu.
Suradnja sa stručnim i društvenim ustanovama zvan škole – Centar za odgoj i obrazovanje „Tomislav Špoljar“ Varaždin, Centar za logopediju opće bolnice Varaždin, stručna služba Dječjeg vrtića „Varaždin“, ERF Zagreb, ostali Centri i Udruge u Hrvatskoj.
Suradnja s roditeljima, starateljima i udomiteljima - upoznavanje roditelja s vrstom i stupnjem teškoća / poremećaja govora, jezika, slušanja, čitanja i pisanja te teškoća učenja, potrebitosti terapije te s načinima i mogućnostima ublažavanja teškoća, instruktivni rad s roditeljima u cilju uključivanja roditelja kao aktivnog sudionika u tijek rehabilitacijskog procesa, izrada pisanih uputa za roditelje, izrada vježbi za rad u roditeljskom domu.
Ostali poslovi – sudjelovanje u radu Učiteljskih i Razrednih vijeća te ostali poslovi utvrđeni tijekom tekuće školske godine, suradnja i koordinacija pomoćnika u nastavi.
Stručno usavršavanje – praćenje stručne literature, suradnja i rad u Aktivu stručnih suradnika Varaždinske i Međimurske županije, HLD Varaždin, sudjelovanje na seminarima koji se bave problematikom vezanom uz govorno – jezične teškoće, teškoće čitanja, pisanja i matematičkih vještina, autizam, ADHD, oštećenje sluha, cerebralnu paralizu i probleme ponašanja.
Broj telefona: 042/658-980
Obilježavanje Dana planeta Zemlje – likovna radionica 5.a VI. osnovne škole Varaždin i polaznika Centra Tomislav Špoljar Varaždin.
Dan planeta Zemlje u Hrvatskoj obilježava 22. travnja od 1990. godine. Na taj dan na svim kontinentima obilježava se brojnim događajima posvećenim očuvanju i zaštiti okoliša u cilju zaštite prirodnih resursa te kako bi se skrenula pozornost koja prijeti životu na Zemlji zbog porasta globalnog onečišćenja.
U Hrvatskoj se na taj dan održala najveća ekološka nacionalna kampanja „Zelena čistka – Jedan dan za čisti okoliš“ koja je šesti put okupila volontere iz svih dijelova Hrvatske u čišćenju divljih odlagališta otpada.
U suradnji sa Centrom za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin, nastavili smo s projektom „Teškoće nisu prepreka“ u sklopu kojeg nastavljamo s radionicama u sklopu kojih se djeca međusobno druže i upoznaju te uče o humanim vrednotama i međusobnom uvažavanju, a uz to se i obrađuje i prigodna tema.
U ovom polugodištu dio učenika iz Centra u pratnji prof. Ivane Peček i dr.sc. Zlatka Bukvića došao je na radionicu u 5.a razred pod vodstvom uč. mentora Tomislava Rogulje i voditelje projekta prof. Sandre Šenkiš i prof. Ines Nemet. Učenici su upoznati s Danom planeta Zemlje te s aktivnostima koje su provedene. Nakon toga pogledan je kratak film Eko priča za velike i male. www.youtube.com/watch?v=aOvVnERSXY
Na kraju je održana likovna radionica gdje su se djeca družila, jela slatkiše koje su nam naši prijatelji donijeli i bojali dane im predloške vezane uz planet Zemlju ili su samostalno crtala planet Zemlju kakvu bi željeli imati.
U novoj školskoj godini radujemo se nastavku projekta.